Scientific Student Conference
عالمنا العزيز .. يسعدنا أن تساعد مجتمعنا على النهوض من جديد بأن تكون أحد أعضاء فريق المؤتمر العلمى الطلابي


Scientific Student Conference

مـعـًا نـــحـقـق الحــلـم
 
الرئيسيةابحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصديق الحقيقي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
basma
عالم بيفكر
عالم بيفكر


انثى
الثور
القرد
عدد الــمــساهـمــات : 248
تاريخ الميلاد : 05/05/1992
العمر : 24
الفرقة : الأولى
القسم أو الشعبة : فيزيائية
تاريخ التسجيل : 25/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   الجمعة مارس 12, 2010 7:39 pm

الصديق الحقيقى هو اللى يبقى فهمك يكون جنبك وقت ما تحتاجه جنبك
وقت ما تكون محتاج تتكلم يسمعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   السبت مارس 13, 2010 6:51 pm

=indigo]]الصديق الحقيقى هو الى يشيل همك ويخاف على مصلحتك ويبقى اول ايد تتمد عشان تشيلك لو لاقدر اللة وقعت[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الشقى
unknown
unknown


ذكر
العقرب
الحصان
عدد الــمــساهـمــات : 1065
تاريخ الميلاد : 29/10/1990
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب
الفرقة : الثانية
القسم أو الشعبة : جيوفيزياء
تاريخ التسجيل : 20/02/2009
الأوسمة :

مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   السبت مارس 13, 2010 6:59 pm

دمعة حزينة كتب:
=indigo]]الصديق الحقيقى هو الى يشيل همك ويخاف على مصلحتك ويبقى اول ايد تتمد عشان تشيلك لو لاقدر اللة وقعت[/size]

بس لو بجد الصديق حقيقى لما يشوف صديقه بيضيع من غيره على الاقل يهون عليه جرحه

_________________

الـــتـــوقــيــع :





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sohair
عالم مشهور
عالم مشهور


انثى
الجوزاء
الماعز
عدد الــمــساهـمــات : 1130
تاريخ الميلاد : 17/06/1991
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالبه
الفرقة : الأولى
القسم أو الشعبة : غير ذلك
تاريخ التسجيل : 11/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   الخميس مارس 18, 2010 1:59 pm

يا ريت كل واحد فينا يعرف ان زى ما فى الوحش اكيد فى الحلو

واكيد لسه موجود الاصدقاء اللى بجد
بس ممكن يكون صعب او محتاج وقت طويل عشان تعرف مين اللى يكون صديقك بجد
يعنى الواحد ممكن ما يقابلش الصداقه فى حياته غير مرة واحده
وبتهيا لى الاصدقاء اللى بجد صعب يبقوا اكتر من 3 اشخاص
واللى يلاقى كده يبقى حد محظوظ اوووى
عنى انا فى واحده صاحبتى رغم اننا مش شوفنا بعض من زمان وكمان مش بنتكلم كتير بس يوم ما نتكلم سوا ممكن نتكلم شويه ضغيرين اووى بس نع حصل للتانى فى الفترة الكبيرة اللى غبنا فيها عن بعض وكمان بنعرف اول ما نكلم بعض اذا كان حد فينا مدايق وبنتمنى لبعض اللى بنتمناه لنفسنا وفاهمين بعض اووى
وكمان عندى صحاب تانين انا عارفه انهم اصدقاء فعلا يعنى هم كمان اتنين
بس صاحبتى ديه اللى واثقه اننا اصدقاء بجد اكتر من اى حد تانى
يعنى الصداقه اللى بجد موجوده بس هى محتاجه وقت كبير بس عشان نتاكد منها
واكيد فى فرق بين الصداقه والاصحاب والزمايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
glade
عالم مشهور
عالم مشهور


ذكر
الميزان
القرد
عدد الــمــساهـمــات : 880
تاريخ الميلاد : 27/09/1992
العمر : 24
الفرقة : الأولى
القسم أو الشعبة : فيزيائية
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
الأوسمة :

مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   الثلاثاء مارس 30, 2010 12:17 am



الاصدقاء الحقيقيون هم ...
انك حين تغرق في بحر الحياة وتهجم عليك امواج الهموم .. سيتهافتون بخوف ويتسابقون كي يقذفوا لك بأطواق النجاة ...

انك حين تغيب شمس ايامك سيشرقون كالشمس عليك وسيضيؤن حياتك بوجودهم ويبددون ظلامك بحضورهم ...

انك حين تذبل زهور احلامك ..وتحيط بك اشواك الايام سيروون زهورك بماء اعينهم ويدمون اناملهم كي ينتزعوا اشواكك...

انك حين ترحل سينتظرون عودتك .. وانك حين تغيب ستبقى في ذاكرتهم الى الابد....

انك حين تنتهي سيرسمون لك بدايات جديده وملونه وانه حين يطرق الموت بابك سيهدونك ما تبقى من ايامهم...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   الخميس أبريل 01, 2010 12:37 am

لا يوجد ما يسمى صديق حقيقى فى هذا الكون الا بنسبة ضئيلة قد لا تتعدى الاثنين بالمائة وعلى رائ المثل الشعبى القائل(اسئل مجرب ومتسالش طبيب)وانا مجرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
glade
عالم مشهور
عالم مشهور


ذكر
الميزان
القرد
عدد الــمــساهـمــات : 880
تاريخ الميلاد : 27/09/1992
العمر : 24
الفرقة : الأولى
القسم أو الشعبة : فيزيائية
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
الأوسمة :

مُساهمةموضوع: رد: الصديق الحقيقي   الخميس أبريل 01, 2010 12:55 am

دمعة حزينة كتب:
لا يوجد ما يسمى صديق حقيقى فى هذا الكون الا بنسبة ضئيلة قد لا تتعدى الاثنين بالمائة وعلى رائ المثل الشعبى القائل(اسئل مجرب ومتسالش طبيب)وانا مجرب
لا طبعا
في اصدقاء حقيقيين
هما اكيد قليلين
لكن موجودين
واللي انتي بتقولي عليهم اكيد مكانوش اصحاب اساسا
واكيد الانسان ميقدرش يعيش من غير اصدقاء
يحبهم ويحبوه
يخاف عليهم ويخافوا عليه
وان شاء الله هتلاقي اصحاب احسن من اللي قبلهم
وان شاء الله هيكونوا كويسين
لكن بلاش يأس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الصديق الحقيقي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Scientific Student Conference  :: الـمـعــمل الــعـــام :: اتـــكلم من قلبــــك-
انتقل الى: